Indicatori de calitatepentru serviciul de internet
Trimestrul - I 2012
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 30’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 2h
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 0
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0
0
0
0
Trimestrul - II 2012
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 30’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 2h
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 0
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0
0
0
0
0
Trimestrul - III 2012
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 30’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 15’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 0
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0
0
0
0
Trimestrul - IV 2012
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 05’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 0
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0
0
0
0
Trimestrul - I 2013
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 05’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 0
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0
0
0
0
Trimestrul - II 2013
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 15’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 5h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual:100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 15’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 5h 00’
0.875
0.875
0
Trimestrul - III 2013
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 15’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 2h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual:100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 15’
0.10
0.10
0
Trimestrul - IV 2013
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 30’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual:100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0
Trimestrul - I 2014
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 15’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual:100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0
Trimestrul - II 2014
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 30’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0
Trimestrul - III 2014
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0
Trimestrul - IV 2014
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 100
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 3 zile
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 2h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0
Trimestrul - I 2015
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 30’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 30’
0.22
0.22
0
Trimestrul - II 2015
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 3h 15’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 3h 15’
0.22
0.22
0
Trimestrul - III 2015
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 2h 15’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 2h 15’
0.22
0.22
0
Trimestrul - IV 2015
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 4h 20’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 4h 20’
0.22
0.22
0
Trimestrul - I 2016
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 20’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 20’
0.22
0.22
0
Trimestrul - II 2016
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 15’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 15’
0.22
0.22
0
Trimestrul - III 2016
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 1h 15’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 1h 15’
0.22
0.22
0
Trimestrul - IV 2016
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimestrul - I 2017
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimestrul - II 2017
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimestrul - III 2017
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimestrul - IV 2017
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimestrul - I 2018
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimestrul - II 2018
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimestrul - III 2018
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimestrul - IV 2018
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 20 Mbps si upload best-effort 1 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimestrul - I 2019
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 200 Mbps si upload best-effort 200 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimestrul - II 2019
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 200 Mbps si upload best-effort 200 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimestrul - III 2019
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 200 Mbps si upload best-effort 200 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimestrul - IV 2019
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 200 Mbps si upload best-effort 200 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimestrul - I 2020
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 200 Mbps si upload best-effort 200 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimestrul - II 2020
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 200 Mbps si upload best-effort 200 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimestrul - III 2020
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 100 Mbps si upload best-effort 100 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimestrul - IV 2020
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 100 Mbps si upload best-effort 100 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimsetrul I 2021
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 100 Mbps si upload best-effort 100 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimsetrul II 2021
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 100 Mbps si upload best-effort 100 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimsetrul III 2021
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 100 Mbps si upload best-effort 100 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimsetrul IV 2021
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 100 Mbps si upload best-effort 100 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimsetrul I 2022
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 100 Mbps si upload best-effort 100 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimsetrul II 2022
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 100 Mbps si upload best-effort 100 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00
Trimsetrul III 2022
Serviciul de internet oferit are viteza de download best-effort 100 Mbps si upload best-effort 100 Mbps.
1.1. Procentajul conexiunilor activate in termenul contractual: 0
1.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide activari: 0
1.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide activari: 0
2.1. Procentajul defectiunilor remediate in termenul contractual: 100
2.2. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
2.3. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapide remedieri ale defectiunilor: 0h 00’
3.1. Procentajul reclamatiilor solutionate intermenul contractual: 100
3.2. Durata in care se incadreaza 80% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
3.3. Durata in care se incadreaza 95% din celemai rapide solutionari: 0h 00’
0.00
0.00
0.00